(Ver)kopen Vormen van verkopen Boodschap formuleren
Boodschap formuleren
Met jouw boodschap als natuurinclusieve boer of buur neem je mensen mee in het verhaal achter het bedrijf. De kern van dit verhaal vormt vaak de basis voor zowel marketing als communicatie. Hier lees je meer over hoe je jouw boodschap helder formuleert, hoe je communicatie kunt inzetten om duurzaam gedrag te bevorderen, en welke kanalen je kunt inzetten om jouw verhaal te delen.
Artikelen
Lekkerder bij de boer
Dit platform maakt reclame om de bekendheid vergroten voor duurzame, lokale en seizoensgebonden producten.
Lees meer
Support your locals
Dit platform maakt reclame om de bekendheid vergroten voor duurzame, lokale en seizoensgebonden producten.
Lees meer
MaatschapWij
Dit platform maakt reclame om de bekendheid vergroten voor duurzame, lokale en seizoensgebonden producten.
Lees meer
Duurzaam gedrag bevorderen met marketing
Het artikel bespreekt hoe bepaalde menselijke gewoontes duurzaam gedrag kunnen belemmeren. Daarbij biedt het inzichten hoe je met marketing juist duurzaam gedrag kan stimuleren aan de hand van deze gewoonten.
Duurzaam gedrag stimuleren met marketing (1)
Lees meer
Wat te doen met data
Dit artikel legt onder andere uit hoe data gebruikt kan worden om de meerwaarde van de natuurinclusieve boer te communiceren.
Bekijk het hier
Lees meer
Storytelling: vertel je bedrijfsverhaal
Dit artikel beschrijft vijf stappen die je kunnen helpen om aandacht te genereren voor jouw verhaal en het beter over te brengen.
Lees meer