(Ver)kopen Vormen van verkopen Boodschap formuleren

Hoe dan?

Boodschap formuleren

Met jouw boodschap als natuurinclusieve boer of buur neem je mensen mee in het verhaal achter het bedrijf. De kern van dit verhaal vormt vaak de basis voor zowel marketing als communicatie. Hier lees je meer over hoe je jouw boodschap helder formuleert, hoe je communicatie kunt inzetten om duurzaam gedrag te bevorderen, en welke kanalen je kunt inzetten om jouw verhaal te delen.

Artikelen

Lekkerder bij de boer

Dit platform maakt reclame om de bekendheid vergroten voor duurzame, lokale en seizoensgebonden producten.   
Lees meer
Lees meer

Support your locals

Dit platform maakt reclame om de bekendheid vergroten voor duurzame, lokale en seizoensgebonden producten. 
Lees meer
Lees meer

MaatschapWij

Dit platform maakt reclame om de bekendheid vergroten voor duurzame, lokale en seizoensgebonden producten.
Lees meer
Lees meer

Duurzaam gedrag bevorderen met marketing

Het artikel bespreekt hoe bepaalde menselijke gewoontes duurzaam gedrag kunnen belemmeren. Daarbij biedt het inzichten hoe je met marketing juist duurzaam gedrag kan stimuleren aan de hand van deze gewoonten.  Duurzaam gedrag stimuleren met marketing (1)  
Lees meer
Lees meer

Wat te doen met data

Dit artikel legt onder andere uit hoe data gebruikt kan worden om de meerwaarde van de natuurinclusieve boer te communiceren. Bekijk het hier
Lees meer
Lees meer

Storytelling: vertel je bedrijfsverhaal

Dit artikel beschrijft vijf stappen die je kunnen helpen om aandacht te genereren voor jouw verhaal en het beter over te brengen.
Lees meer
Lees meer