(Ver)kopen Communiceren en Marketing Online aanwezigheid
Online aanwezigheid
Bij het communiceren over de meerwaarde van natuurinclusieve landbouw biedt een goede online aanwezigheid veel mogelijkheden om deze boodschap over te brengen. In een tijd waarin mensen steeds meer online zijn en bewustere keuzes maken op het gebied van voeding, is het belangrijk om hier goed zichtbaar te zijn. Hier lees je over hoe je een effectieve website opzet, jouw bedrijf aantrekkelijk presenteert op social media en goede zoekmachineoptimalisatie (SEO) toepast om beter vindbaar te zijn voor klanten.
Artikelen
Lekkerder bij de boer
Dit platform maakt reclame om de bekendheid vergroten voor duurzame, lokale en seizoensgebonden producten.
Lees meer
Support your locals
Dit platform maakt reclame om de bekendheid vergroten voor duurzame, lokale en seizoensgebonden producten.
Lees meer
MaatschapWij
Dit platform maakt reclame om de bekendheid vergroten voor duurzame, lokale en seizoensgebonden producten.
Lees meer
Voorbeeld van goede website: Wilder Land
Deze website is een goed voorbeeld van een visueel aantrekkelijke site. Met pakkende foto’s, heldere kernboodschappen, gave bewegende visuals en korte, duidelijke weergaven van wat ze aanbieden.
Bekijk het hier
Lees meer
Het belang van een goede website: 8 praktische tips
Dit artikel geeft acht tips en bespreekt veelvoorkomende fouten die worden gemaakt bij het bouwen van een website. Daarnaast biedt Fueld de mogelijkheid om een gratis websitecheck uit te voeren. Deze checkt de technische prestaties, SEO-kwaliteit, mobielvriendelijkheid en de cyberbeveiliging van de site.
Bekijk het hier
Lees meer
Zoekmachienoptimalisatie (SEO): meer bezoek naar je site
Dit artikel beschrijft hoe je jouw website optimaal kunt inrichten, zodat zoekmachines deze goed kunnen vinden, wat de kans vergroot dat (nieuwe) klanten jouw website ontdekken.
Bekijk het hier
Lees meer